- Regisztráció

   ... ha nem tudok belépni a honlapra, vagy regisztrálnék?  
 

Frissítsen az oldal, nem gyorsítótárból való újratöltésével.
Ehhez nyomja meg a Ctrl + Shift + R, vagy a Ctrl + F5 gombokat együtt.
Ha továbbra sem tud belépni, akkor tegye a következőket:

 

1. Teendők, ha már korábban regisztrált a honlapon
  • Kattintson a Belépés mezőre:
  • Írja be azt az email címet, amit az Adatfrissítő ívünkön is megadott: a felbukkanó bejelentkezési ablakban, az  Email cím alatti mezőre:
Ne írjon be Jelszót, hanem kattintson az "Elfelejtettem" szövegre.
Ezután kap egy automatikus levelet, amelyben szerepel majd egy aktív link. Erre a linkre kattintva olyan felültere érkezik, ahol beállíthatja a saját e-mail címéhez tartozó jelszavát.
A későbbiekben ezzel a Felhasználónév / Jelszó párossal tud majd honlapunkra belépni.
 
 
2. Teendők, ha nem volt regisztrálva még a honlapon
Ha honlapunkon korábban még nem volt még regisztrációja, vagy volt, de valamiért új email címmel szeretne hozzánk regisztrálni, akkor a következőket tegye:
  • Kattintson a Regisztráció mezőre:
Töltse ki megfelelően a mezőket, egy olyan email címet megadva, amit ön is jogosult kezelni (mivel erre kapja majd a belépéshez szükséges linket, jelszóemlékeztetőt, stb.)
 
  • Kattintson a Regisztráció gombra!
Regisztrációja EGYEDI ELBÍRÁLÁST és BESOROLÁST igényel, mivel nagykereskedésünk az élő szerződések és egyéb, az ÁSZF-ben leírt körülmények figyelembe vételével sorolja be vásárlási kategóriába a regisztrálni kívánókat.
A megerősítő linket a megadott emil címen fogja megkapni, az elbírálást követően.
Utána kövesse az ott leírtakat!

... ha sérülten / hiányosan
      érkezett meg a csomag?
 
 
Amennyiben futárral / kiszállítással történő átvételi módot választ, vagy kér és a rendelt csomag szállítási sérülten érkezik meg Önhöz, úgy az alábbi lépéseket / teendőket szükséges elvégeznie:
  • Ne vegye át a küldeményt, hanem küldje vissza azt a futárral nekünk
     
  • Készítsen fényképet a küldemény állapotáról, ezzel igazolható a sérülés ténye
Amennyiben mégis nagyon sürgős a csomag átvétele, úgy a következőket tegye meg:
  •  
  • A sérült csomagról készítsen fényképeket
     
  • Még a futár jelenlétében, a fénykép elkészítése után, nyissa ki a csomagot, és ellenőrizze annak tartalmát, szintén fényképes dokumentálással
     
  • A futárral írassa rá az átvételi lapra, hogy a csomag sérülten érkezett
A fenti lépések hiányában reklamációval nem tudunk a szállító céggel szemben fellépni, így kérjük ezek fokozott figyelembe vételét, és betartását!
 
Amennyiben a csomaggal beltartalmi észrevétele, hiányossága, vagy problémája van, úgy azt a csomag átvételét követő 1-3 napon belül szíveskedjen jelezni, ellenkező esetben reklamációt nem áll módunkban elfogadni!